Rubrik?

Jag längtar tillbaka ibland. Till gamla tider. Till att vara liten.
Jag önskar att jag fortfarande var 6 år och kunde springa runt och göra som jag ville, utan att folk tycker att man är dum i huvudet. För barn förstår ju inte bättre, ellerhur?

Jag vill springa runt och känna håret i vinden, inte förstå några problem och inte veta hur världen egentligen är.
Jag vill att mitt största problem ska vara vilket godis jag ska köpa och vilken film jag ska se på lördagskvällen.
Jag vill stå och rycka mamma i byxbenet och tjata om en glass.
Jag vill tro på tomten igen.
Jag vill vara liten och krypa upp i mammas knä när jag har gjort illa mig.
Jag vill vara liten och bli världens lyckligaste när jag får en klubba på pizzerian.

Jag hatar att vara stor.


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0