Ibland finns det ingenting bättre än ett täcke.

Kom nyss hem från min runda i karlskoga. Det har spöregnat hela dagen så jag skulle kunna vrida ur varenda klädesplagg jag hade på mig idag. Åh vad jag älskar svenska vädret!
Fick lite sena presenter idag av min syster, ett Jack Daniels glas, örhängen, en supersöt liten nalle och kläder.
Och idag kom jag dessutom fram till att jag och min syster inte ska visa oss ute tillsammans, vi blir helt störda när vi träffas. Inga detaljer! Haha.

Sprang på Ditte också, tänkte ta en sväng hem till henne med, men han inte med det tyvärr. Det får bli en annan dag!
Nu ska jag krypa ner under mitt älskade täcke och värma mig, fryser så sjukt mycket! Får inte bli sjuk nu när jag precis har blivit frisk, det gillas inte!


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0