Yippie

Mamma och dom har fått tre nya familjemedlemar nu =) zapp har fått sina ungar nu, fyra stycken. Dessvärre så dog ju ena..Men det är iaf tre söta små saker som andas och verkar må bra.
Lugina ska också få barn hon med, och det känns ju tryggt, haha.

Ska sova strax eftersom jag ska upp rätt tidigt imorgon, ska hem i tid så jag hinner träffa Kevin en stund iaf innan han ska hem till sin mamma igen, han har tjatat en del idag om att jag skulle komma tydligen, sötnosen!
Fast han vill säker bara att Kelzo ska komma hem, han tjatar om han hela tiden, och han ville att han skulle komma hem.. Han är så van vid att han är där när han är hos Matte, men jag har precis upptäckt att han visst fick följa med på bussen (Bra ide att sätta upp hund bland de sakerna man inte får ha på bussen då?) så jag ska börja ta med mig han nästan överallt, han är ju trots allt min lilla prinsessa. (Ja det är en han, men han är som en tjej....)





Och sen kom Marina på att hon skulle kolla annat, hej.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0