VADIHELVETE!?

Hur fan kan det bara gå två bussar på en lördag? ska ju hem idag, och antingen måste jag gå nu, vilket jag inte kan göra eftersom jag måste ladda min telefon så jag kan visa en smsbiljett, eller så får jag åka halv 8 ikväll, och då är jag framme i kristinehamn 5 över 11. Sen måste jag även ta tåget till degerfors, så jag vill inte ens veta vilken till jag är hemma. Jag har ingen lust att sitta tre timmar i karlstad...

Jag får helt enkelt åka hem imorgon bitti, och sen får jag åka tillbaka på måndag och hoppas på att mitt paket har kommit =)
Sen måste jag fan vara hemma ett par dagar, eftersom jag bara skulle vara här över dagen men har blivit kvar två nätter, och det kommer bli en till.
Snacka om att jag känner mig tasktg mot matte, jag lovade att komma hem senast dagen efter.


Förlåt älskling!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0