Trött..

Ska snart lägga mig, ska bara kolla biljetter först, ska hem imorgon. Och satan vad jag längtar! Jag älskar att vara hemma hos moster, men idag ville jag faktist bara hem. Jag saknar Matte så in i helvete, jag är van vid att kunna åka hem när jag vill och vara med han, men det är lite jobbigt att sitta på ett tåg i tre timmar när man väl är här och hälsar på, för att säga hej. jag står helt enkelt ut tills imorgon!

Jag måste upp innan halv 10 imorgon, och det känns ju tryggt. Klockan är halv 1 och jag är  van vid att kunna sova hur länge jag vill. Måste dock kolla lite, så vi kommer hem.
Har ställt klockan, så jag hoppas att jag vaknar av den också, men den risken är tyvärr inte så stor. Fan.



Hur gör man för att bli lättväckt?


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0