Ojdå..

Det blev visst ingen film igår, jag somnade rätt så fort. Men jag ska försöka se den lite senare ist, tar med den hem sen och kollar med Matte ist :)
Ska försöka få upp Henke snart så vi kan åka någon jävla gång, jag vill inte åka hem klockan 11 ikväll, isf stannarjag kvar här en natt till. Jag är så jävla trött redan nu så vi får se hur länge jag orkar idag.. Blä, jag har absolut ingen lust att göra någonting..
Dessutom börjar jag nog bli sjuk, fryser som en jävla idiot och nyser hela tiden. Fast det kan bero på att mamma och dom har så jävla kallt inne, om man jämnför med hur varmt och skönt det är hemma i lägenheten.

Ska förbi skolan idag med och lämna in papper, så jag får mina pengar någon gång. Det börjar bli lite småjobbigt att låna av mamma hela tiden, fast jag ska iofs iväg och hämta 800 som är mina idag, om vi nu kommer så långt. Jag hatar att ha massa jävla saker att göra hela tiden, jag hinner aldrig med hälften, och dessutom är det alltid massa krångel så fort jag ska göra någonting.


Bajs på den här dagen. Hej.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0