Just another fucking day, in my fucking life..

Jag vaknade första gången klockan 07:11 imorse. Vad fan gör man vaken vid den tiden på en lördag?
Jag har faktist inte en aning om vad jag gjorde, jag var för trött för att komma ihåg, jag vet bara att jag var vaken.
Men, jag lyckades faktiskt somna om efter en stund, och det var en jävla tur. Annars hade jag förmodligen gått runt som en Zombie idag, vilket det nästan känns som jag gör ändå.

Förövrigt så fick mamma och dom tillökning igår igen, det var dags för Lugina den här gången. Fyra söta ungar blev det, en silvrig och tre svartvita. I'm in love.


Så, det är alltså lördag idag, igen. Och vad händer? Inte en jävla aning faktist.
Danne får ta och komma hit, jag har tråkigt.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0