It was not a good idea...

Idiot som jag är, har jag precis gått fram och tillbaka ner till affären, och dom som har sett backen upp till mamma och dom förstår vad jag menar. Det känns som det är hur långt som helst när man går, och jag hatar att gå den vägen. Och det finns inga gångvägar eller någonting heller, så det är ju bara att gå på stora vägen. YIPPIE!

Och jag måste gå den vägen imorgon med, fast då är det bara ner som tur är. Och sen måste jag hit på måndag med, ska hämta mitt paket och så ska jag ner till arbetsförmedligen på tisdag. Går inte jag ner i vikt nu så kommre jag aldrig göra det. jag måste ju gå till station när jag är hemma med, för att komma med tåget, och vi bor på andra delen i degerfors. Det var skitbra förut när matte bodde typ 1 minut från station, man såg den om man klev ut utanför dörren. Jag önskar att vi bodde där nu, jag trivdes verkligen i båda dom lägenheterna han har haft där. Dom var skitmysiga, speciellt första han bodde i. Jag längtar tillbaka dit!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0