Hemma hos mamma igen!

Skulle egentligen hem idag ju, men jag följde med mamma och dom till brotorp, och sen pratade jag med älskling och han skulle tydligen upp tidigt imorgon och åka hem till Adde och börja med taket, så vi kände båda två att jag lika gärna kunde åka med tillbaka hit och sen komma hem imorgon ist, för då kan jag följa med mamma till banken imorgon och ta mina pengar på en gång ist för att hon ska börja sätta över och krångla. Så nu sitter jag här i Alexias säng och myser med min lilla sötnos =)

Kan lova att den här dagen har vart lagom jobbig, jag hatar sånahär dagar.. Först till karlskoga, helt i onödan. Och sen åkte vi till degerfors och fixade henkes bil och bytte, så nu åker vi den ist. sen åkte vi till brotorp och hämtade posten och stannade där en stund och snackade med kristoffer och Robert. Fick även veta att min älskade Vento står kvar på gården där någonstans, så dom hade inte alls kört ut den i skogen som Erik sa. Så jag ska åka och hämta den någon dag så jag kan göra iordning den.
Den ska bli så in i helvete snygg!

Nu ska jag titta till minibebisen, finns tyvärr bara en kvar av Zapps barn, två till dog under första natten. Och den här har nåt fel på benet, det är typ vikt åt fel håll ser det ut som. Men han verkar inte lida av det iaf, så vi ska ta han till veterinären så fort han blir lite större, och se vad dom kan göra åt det. Vi tänker inte avliva honom iaf, då får dom hellre ta bort benet på han, för gör dom det när han är liten så lär han sig mycket lättare att leva med det, och lär sig springa på tre ben och så.

Avslutar med bilder på sötnosarna! (dom lite större)






Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0