Födelsedagar..

Nu närmar sig den tiden, då ALLA verkar fylla år...alla på en gång.. Det är rätt skönt faktist, då är det bara att sticka iväg en dag och handla åt alla på en gång!
Men jag längtar verkligen till MIN födelsedag..Och jag ska redan få en present i förskott av Thomas, eftersom jag behöver en ny telefon så ska jag få en xperia nåntingnånting..Jag har inte en aning om vilken det är, men det blir skitbra =) Ska dessutom få en annan grej jag inte har en aning om vad det är, men det är förmodligen någonting han skickar med bara för att jävlas, haha.
Men det är faktist nästan tre månader kvar till jag fyller år.. Jävlar vad jag ska festa!
Det känns som det kommer bli en hel del fester i sommar, Danne fyller år, ankaan fyller år, jag fyller år, älskling fyller år.. Jag kan fortsätta en bra stund!
Men jag längtar även till älskling fyller år, har redan valt ut en present åt han, och jag hoppas han blir nöjd!
Annars blir jag arg....tror jag...


Faktiskt..

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0