colorful

Alexia sitter och fyller i min tatuering med gult,grönt,rött och blått. Och det kunde nästan blivit snyggt med!
Jag hatar färgglada tatueringar, antingen ska dom vara svarta, eller så ska det vara lite mörkare färger och så få som möjligt.
Enda gången det är lugnt med färg, är om man ska göra nåt hjärta eller nåt sånt, med massa blad och grejer. Fast det skulle aldrig jag få för mig att göra. Vad alla andra har för tatueringar skiter jag fullständigt i, det är deras kroppar, och jag tycker helt enkelt ingenting om det.

Jag vaknade klockan 7 imorse igen, jag drömde att jag slogs, och jag måste ha sparkat in i väggen eller nåt i sömnen, för jag har så in i helvete ont i ena foten. Det kanske var därför jag vaknade.
Tyvärr så var jag även riktigt förbannad när jag vaknade, så jag kunde inte somna om på en gång, och vad gör man då?
Jo, man sätter på sparzanza på telefon och kliver ut en stund. I regnet.

Det funkade.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0