Booooring!

Oj vad mycket kul man kan ha klockan halv 4, när man är mitt i ingenstans.. Det jobbiga är att jag inte är ett dugg trött, eftersom jag har legat och halvsovit i kanske en timme när mamma har suttit brevid med datorn, jag har väntat bra länge på att få låna den!
Men nu äntligen kan jag skriva lite ointressanta saker som ni förmodligen inte ens hälften av er läser. Men det gör ingenting, jag älskar att skriva!

Snacka om att det här har vart en rätt värdelös dag, har inte gjort ett jävla skit faktist..Men imorgon blir det förhoppningsvis lite fart, funderar på om jag ska ringa Danne och säga till han att komma ner till stan och hålla mig sällskap när jag ska hem, eftersom jag måste vänta på det där jävla tåget i kristinehamn. Yey!


PUSS

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0