Äntligen!

Var och plockade ut internet igår, så nu kan jag äntligen sitta vid datorn hemma med. Snacka om skönt!
Är trött som ett as idag, somnade inte förns halv 4 imorse. Menmen, jag ska upp till affären snart och köpa glass, är riktigt sugen!
sen kanske jag ska upp till Matte en sväng på jobbet, han åkte med Gunnar upp så jag kunde ta cykeln om jag ville. Men jag har fan inte cyklat på hur länge som helst..

Mamma kommer idag också, vi ska till sthlm imorgon, och det är mycket närmare till tåget här, tar kanske 20 minuter att gå. Hon sa först att jag skulle komma till filipstad så vi kunde ta bussen tillsammans, men det tar en timme att åka bussen därifrån, så dom sover här inatt. Och dessutom så får ju henke sällskap i helgen, han stannar kvar här :)

Nu ska jag ut med Kelzo en sväng, han sitter och gnäller vid mina fötter.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0