Yäää! tuggummi och rosa naglar!

Rubriken har ingenting med inlägget att göra.. När jag tänker efter har den inte med någonting annat att göra heller. Marina har blivit dampig i huvudet!


nejdå, jag är rastlös bara, vet inte vad jag ska göra och kan inte sitta still.
Ska nog ta och gå ut en stund medans det fortfarande är fint väder ute, är inte ett dugg kallt, och jag skulle lätt kunna vara ute och gå i flera timmar. kanske ska ta med Jasmine och Alexia till affären? Haha, det skulle typ ta ett halvår.
MATTEKOMMERHEMIDAGFÖRRESTEN!JAGLÄNGTARJÄTTEJÄTTEMYCKET!
Det är sant faktist, jag gör faktist det...faktist..

Åsikter
Postat av: simone

Hoppas du har en fin torsdag :)

2010-03-11 @ 16:47:07
URL: http://fattybom.blogg.se/



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0