was it a dream?

Drömmar kan verkligen ställa till det för mig. Jag har drömt så jävla mycket inatt, så jag har ingen aning om vad som har hänt på riktigt och vad som bara var en dröm. Jag hatar det, speciellt när jag drömde att Matte satt och sa till sin pappa att han ville ha tillbaka sitt ex, och att jag fick duga under tiden han försökte få tillbaka henne, och att jag inte var värd någonting. Sen bråkade vi och han skulle sova någonannan stans. och sen vaknar jag breve honom och är skitsur och funderar på att klappa till honom, och han bara vänder sig om och ler och säger 'godmorgon älskling'. Haha, jag har nog aldrig vart så sur i hela mitt liv!

Fast jag drömde nåt bra inatt också, jag drömde att allt på ica maxi (ingen aning om varför just den affären? :S) kostade en krona, och det var bara jag och två till som hade blivit inbjudna att handla då. Så jag plockade på mig allt smink, alla snygga skor.. allt! fan att det inte var verkligt :(

Nu ska jag äta klart min frukost och sen ska jag kaaaaanske ut och jobba en stund. eller så ska jag ta med mig danne och ta en promenad med hundarna.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0