My sweetheart

Jag har verkligen kommit in i en Metallica period igen, det är bara Metallica som spelas! Fast vad gör det? Dom har alltid vart och kommer alltid vara mina favoriter. Dom och Atreyu. Det kan inte bli bättre än så!
Jag funderar på att klippa mig igen. Fast jag vet inte, jag tycker om att ha långt hår. Men jag vill ha en rockfrilla!
Men strunt samma, det får bli ett senare projekt om det ska bli nåt sånt igen. Annars får jag hitta på nåt annat roligt med håret.  Jag funderar faktist på att bli blond igen, jag har vart rödhårig, svarthårig och brunett senaste året. Jag vill ha förändring! Det är nästan så jag kan färga håret grönt tillochmed.


Och så måste vi packa, och jag kan lova att Erik har överseende med jobbet om jag säger att jag ska packa så vi kan flytta, han vill hinna göra iordning här innan det ska säljas.
Men nu ska jag fortsätta hjälpa mamma med maten, puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0