Time for some music.

Jag har knappt lyssnat på musik alls idag,och det är inte likt mig!
Men nu sitter jag äntligen och lyssnar, iih, musik gör mig glad. Jag har fått en ny låt på hjärnan nu,
och pinsamt nog är den låten Miley Cyrus - 7 things.  Inte min musiksmak, inte min favorit artist. Men just den här låten har verkligen fastnat, och ärligt talat tycker jag att den är bra också. Fan, det tar emot att erkänna t.o.m, haha.

Men jag kom att tänka på en sak när jag hörde den nyss, jag tycker faktist att man ska skriva ner några saker som man inte tycker om hos sin partner, för då kanske han förstår sig på en bättre. Dessutom skulle jag helt klart vilja veta om det finns någonting som inte Matte gillar. Fast hur fan föreslår man någonting sånt till ens pojkvän? Haha, det är illa. Men dessutom borde man skriva ner dom sakerna man tycker om mest också, bara för att det inte ska bli typ 'det är dåligt, det tycker jag inte om, det stör jag mig på. Godnatt.' Det blir lite för stelt om man bara sitter och berättar dåliga saker. Men sånt är bra att veta, för då kan man tänka på det, och försöka göra nåt åt det istället!
Men, skulle Matte komma och säga att han störde sig på nåt, och kalla mig någonting skulle jag gärna vilja ha en förklaring och speciella tillfällen som det har hänt. Det är inte kul att höra att man är någonting och stå som ett jävla frågetecken och inte förstå någonting. Det har jag vart med om, både en och tre gånger!

Det här börjar bli mycket nu, så jag ska fortsätta lyssna på musik nu. Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0