this fucking pain is killing me.

Ut och in på sjukhus. Smärta och gråt i halsen.
underbar helg? knappast.

Sorry för en dålig uppdatering, men jag åkte till degerfors i fredags och har suttit utan internet, och dessutom spenderat flera timmar på akuten. Dom trodde det var blindtarmen. Får vänta och se helt enkelt, dom är dumma i huvudet i karlskoga.
Åkte in första gången på lördag kväll, satt på akuten en bra stund, men då brydde dom sig riktigt mycket och la ner mycket tid, skulle dock ligga kvar över natten så dom fick kolla dagen efter, vilket jag inte gick med på. Jag hatar sjukhus, det räcker med övernattningar, och inga fler operationer tack?
Iaf, vi bestämde att jag skulle komma in dagen efter (söndag) om det blev värre, så skulle jag prioriteras och dom skulle titta och sådär.
När jag väl åker in på söndagen så får jag först sitta och vänta i 5 jävla timmar för att ens få se en läkare, och när hon väl har tittat så tycker dom att jag ska stanna och så ska vi se IMORGON. Jag är så trött på allt jävla imorgon. Så är det alltid i karlskoga. Så jag fick damp och skrev ut mig själv och åkte hem, blir det någonting tar jag helt enkelt ambulans till Karlstad, där händer det iaf någonting när man säger till dom. Sist när jag skulle opereras tjatade vi lite och fick en tid redan två dagar senare (där kan tilläggas att dom låg lååångt bakom med operationer pga strejk och annat) så jag föredrar karlstad sjukhus =)

Smärtan har avtagit en del och jag är glad att jag inte stannade kvar, ska snart hoppa i säng och bara drömma mig bort. Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0