there's something about you that makes me smile

Godmorgon! Idag är en bra dag, det är fint ute och jag känner verkligen för att göra någonting. Jag vet dock inte vad.. Ska dra på mig lite kläder och hitta på någonting, och jag behöver inte stressa med att gå ut med hundarna för Alexia och Jasmine var jättesöta och gjorde det för en stund sen.

Har inga planer för idag, utan jag får helt enkelt se vad som händer. Mamma och dom ska in till stan med ungarna för dom ska till tandläkarn, och jag funderar på att ta en promenad till affärn och köpa nåt gott, jag är så sötsugen!
Eller så följer jag med till stan och ser om vi kan svänga förbi lägenheten så jag kan hämta en rakhyvel och lämna lite saker. Det skulle vara riktigt bra!

Mammas katt sitter just nu och tittar in i spegeln och tror att den katten hon ser ska sätta på henne, jävla kåta katt.
Tror dock inte att det går så bra för henne?

Btw, bilder på lägenheten finns på facebook för dom som är vän med mig där, ni andra får helt enkelt vänta tills jag orkar lägga upp dom i bloggen :)


Åsikter
Postat av: Jasse

Va fin du är gumman! Saknar OSS som faaaan... Alla våra minnen... saknar tiden vi hade tsm...



<3

2010-03-12 @ 14:58:25
URL: http://formyheart.bloggplatsen.se/



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0