Ojdå..

Jag har glömt bloggen totalt! Har vart så mycket, vi har hunnit köra en del till lägenheten, nu är det bara sängen och databordet kvar. Var i lägenheten till klockan två inatt, tittade på tv, käkade lite och tog ett bad. Otroligt mysigt!
Men vi blev stoppade av polisen på vägen hem, dom började fråga om vi höll på med droger och sånt!? Bara för att vi stog still på parkeringen när matte pratade i telefon... Bruden var helt dum i huvet, hon sa att matte stank sprit och hade stora pupiler? HALLÅ, det var kolsvart ute!? Han fick iaf blåsa och det gick bra, o sen kollade killen hans ögon och det var inge fel på dom. Jävla kärring, hon blev sur när hon inte hade nåt att ta på.

Sitter iaf och ska göra mig iordning snart, jag har saknat mitt smink! Mamma hade med sig det till åland och jag har faktist gått helt utan smink sen dom åkte. Jag har inte ens använt mascara som jag alltid gör. Rätt så skönt, huden har fått lugna ner sig och andats riktigt ordentligt. Och det syns faktist på den, jag ska nog börja gå utan foundation tror jag, och bara köra på att smika ögonen och munnen. Det blir nog bättre så =)

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0