Nu säger jag godnatt!

Jag ska lägga mig och titta på film med Jasmine nu, eftersom inte älskling kom hem idag så sover hon med mig inatt igen =) Och Killer ligger redan och snarkar på hennes mage, haha =)

Funderar på om vi ska kolla på lejonkungen, min absoluta favoritfilm genom tiderna! Jag skulle lätt kunna se den en miljon gånger, och fortfarande vilja se den igen. Dessutom kanske vi ska se Pocahontas, Jasmine har aldrig sett den och ville se den när jag visade henne på youtube.

Snacka om att jag saknar Matte, vill verkligen bara krypa ner breve honom just nu och känna hans doft. Att man kan sakna någon så mycket! Pratade med han i telefon för en stund sen, var bara tvungen att ringa och säga godnatt innan han somna, trots att jag knappt har några pengar kvar på telefon. Men det är det värt!
Längtar verkligen tills imorgon, jag hatar att vara ifrån honom, även fast det kanske är bra ibland.
Och det är bra att sakna, för då uppskattar man tiden mer, och man förstår hur mycket en annan människa verkligen betyder för en.
Lägger dessutom ut en av mina favoritlåtar sen jag var liten, jag kunde den utantill redan när jag var lite, och jag älskar att lyssna på den.


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0