Marina älskar paket!

Var precis ut med hundarna och gick förbi brevlådan, och hittade tre paket till mig. Det var två rakhyvlar, raklödder och en ansiktskräm som mamma fick =) Väntar dessutom fler paket som borde komma nästa vecka någongång.
ska snart ner och göra mat, är hungrig som en gris!
Dessutom borde älskling komma hem snart hoppas jag, saknar honom så in i helvete..
Well, ska ner och elda lite så jag kan duscha också, sen får vi se vad som händer..

Men vafan, vad jag är snabb! Kom på att det är fredag idag! iiih, nu blev min dag helt plötsligt mycket bättre! (jag vet, jag har världens bästa koll på dagarna...) Men då kanske det händer nåt kul ikväll ju! Får se senare vad det finns att välja på, men ikväll ska jag ha kul vart jag än hamnar! Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0