Lördag morgon, och jag är inte bakis :D

Helt otroligt. Jag förstår inte hur jag hela tiden kan klara mig från att bli det.
Men det är rätt skönt, men jag måste få veta hur Filip mår idag, haha. Han är inte sen att dricka han heller.
Var riktigt kul igår, men vi gjorde ju tabben att dricka när vi åkte bil, så det var inte jättekul att kliva ur sen.
och när vi var igång som mest och hade skitkul kliver hans mamma in och ska hämta honom, haha! Det var lagom pinsamt, han skulle egentligen sova här. Aja, han kommer senare så jag ska kolla vad som hände.
Vi var och hämtade älskling igår, usch vad jag har saknat honom! Det var riktigt mysigt att lägga sig breve honom igår och kramas lite.

Skrev lite i hans blogg igår, det var dags för ett inlägg! och jag tackar gud för att man kan radera det man har skrivit, jag tror fan att jag fick skriva om varenda ord. Men kul hade jag iaf :D

Skulle gått ner och duschat på kontoret igår, men jag blev så jävla seg när jag la mig i sängen medans Matte höll på med datorn, så jag får kliva ner idag ist.
Matte är just nu iväg och kör sängen till lägenheten, och sen ska vi börja köra saker till huset också.
Äh, nu ska jag ut en sväng, puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0