it's the only thing I see

Usch, ingen bra natt det här. Jag tänker dock inte ta upp varför i bloggen. Och inte någon annanstans heller för den delen.

Strunt samma. Idag är jag hur trött som helst, och jag har ingen lust med någonting! Efter inatt känns det som att jag bara vill gå och lägga mig och sova. Det blev inte mycket sömn, tror jag somnade 4 kanske, och sen var jag uppe innan 8 imorse och hjälpte mamma att göra iordning barnen till skolan. Sen satte vi oss och tog en cigg och pratade lite och kollade på tv.
sitter och väntar på att henke ska komma hem med någonting att dricka, är svintörstig! Så det passade perfekt att dom skulle jobba hemma resten av dagen =)

Btw, någon som har förslag på hur jag kan få Matte att skaffa likadan frisyr som Nikki Sixx?

Åsikter
Postat av: Hannah

Du locka med att du gör det om han gör det!

2010-03-16 @ 12:00:38
URL: http://fearofsleep.blogg.se/



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0