I am sam.


Jag kom att tänka på den här filmen för någon dag sen. Den är så underbart bra, och helt klart sevärd. Man lär sig så myket, och man får se vilken enorm kärlek en far kan ha till sin dotter.
Jag gråter, jag skrattar, jag blir berörd. Jag vill bara kliva in i filmen och sätta stopp för det som händer och krama om honom. Det är otroligt.
Det som skulle bli en av hans dotters bästa dagar, blev istället en mardröm för honom. Sean Penn är helt otrolig i rollen som Sam, och man känner med honom. Både kärlek, vilja och styrka, och inte minst svaghet och sorg.
Ni som inte har sett den borde göra det, dess budskap är någonting alla borde lära sig av.

Love is all you need.



Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0