home sweet home

Drar iväg till filipstad igen, får se om jag följer med tillbaka hit eller om jag stannar där. Och om jag kanske åker till degerfors ikväll igen.
Jag har ingen aning om vad fan som händer, jag föjer bara med i strömmen och håller med om vad folk säger just nu, angående flytten. Allt blir bra,bara vi blir klara någon gång.

Blir lite smått irriterad också, ska ju sälja min smartphone, och så var det någon som skrev och frågade om papper och sånt, och jag sa att jag kan rota fram det om han vill ha den. Men sen fick jag ett mail nu ; "jag köper den för 700 eftersom det inte finns några papper på den"
WTF? Jag skrev ju förfan att jag kan rota fram dom om han är intresserad av att köpa den, jag sa inte ett skit om att det inte finns några papper?
Gah, vad sägs om att läsa innan man svarar..

Nu kom matte, så nu åker jag!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0