Fuckingsjävlakuk.

Jag är inte alls på humör idag, allting är ett rent jävla helvete. Jag hatar den här dagen.
Först får jag gnäll när jag är och hjälper min POJKVÄN när han inte kan se eftersom han var så dum och stog och tittade på igår när någon svetsade, så han kunde inte öppna ögonen och hade skitont. Så vi åkte in till akuten igår och sen stannade vi i lägenheten. Då får jag skäll för att jag inte kunde fixa skjuts klockan 10 imorse. sen är det massor med hundarna, och nu kommer jag inte träffa kelzo på en vecka, är det då konstigt att jag vill följa med och lämna honom och säga hejdå? Nej då ska Kalle och någon ta med honom när dom åkte, även fast mamma hade lovat att köra. GAH!
Hon ska slippa undan allt hon lovar, men när jag säger KANSKE till någonting så har jag tydligen lovat och måste hålla det.

Just nu har jag bara lust att åka här ifrån och låta dom fixa flytten och allting själva.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0