Fuck this.

Varför i helvete går man och rotar bland andras saker och tar det man vill ha? Ska man inte ens kunna ha sina saker i fred i sitt eget hem eller!? Det hjälper inte ens att jag gömmer sakerna, min syster har kollat i MATTES garderob och snott mitt sista paket cigg. Vad fan gör hon i hans garderob egentligen? Ska hon sniffa på hans kallingar eller?
Herregud, hon är störd.
Det är illa när man måste gömma sakerna, och man ändå inte får ha dom ifred. Är dock van, det försvinner saker hela tiden. Men jag vill inte bo med en jävla tjuv!


Jaja, ska springa ner och göra lite mat, är hungrig som en gris, har inte ätit nåt idag. Måste börja äta frukost..

Kastar in en bild också på en gång. (har äntligen hittat laddaren och kunnat ta kablen o sätta i datorn, yey!)


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0