Don't stop.

Jag blir verkligen glad av söta kommentarer! iiih, I'm happy!
Ska snart tvätta bort sminket och lägga mig och titta lite på film och sakna älskling, han åkte till lägenheten och blir kvar där ett par dagar. Blää, det betyder att jag ska sova i en stor säng helt ensam (om man räknar bort Killer och 4 katter...) och jag hatar att sova själv! usch, han är elak! Får åka in till helgen och sova där en natt eller två jag med.

Det ska bli lite småskönt att flytta, även om det blir skittråkigt att bo själv med han. (ta inte illa upp nu älskling!)
Jag kommer sakna att det händer saker hela tiden, jag kommer sakna jasmine.

Ajuste, börjar plugga igen i höst, ska bli riktigt kul! hähä!

Ska ta en promenad med Killer och kelzo, blir dock ingen lång eftersom Killer har skadat ena tassen och hoppar runt på tre ben bara, stackarn. Jag tycker så synd om han när han ska hoppa upp i sängen, det blir lite krångligt eftersom det är ena framtassen som han har ont i. Får hjälpa han ibland, haha.


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0