Det lönar sig att vara tjej!

Var precis ute och hämtade vet med schäffern :) fick dock lite problem. Det stog massa saker i vägen. Så jag fick Filip till att först flytta ett stort släp, och sen fick han hjälpa mig att köra in schäffern eftersom det var väärsta groparna där man kör in, och jag får panik när det är så. Och sen fick han backa ut igen, och sen fick han även flytta teleskoparn när jag skulle upp hit, haha. Dessutom kom både Filip, Henke och Kalle ner och hjälpte till medans jag högg. Yää! allt som behövs är ett fint leende, mohaha!

Pratade precis med älskling i telefon också, jag vill att han ska komma hem! Blää.. Jag hatar att vänta.
Tycker att han ska komma NU!

Märkte en sak idag också. Jag har ju klippt mitt överhår rätt mycket senaste åren, och nu såg jag att det var en extrem längdskilland, så nu förstår jag varför många har frågat om jag har löshår. Men nej, det har jag inte.
Satte upp underhåret bara och kollade, och jävlar! Det blev riktigt kort!



underhåret är uppsatt i en knut i nacken. Kort va?



ser ni skillnaden?



Jag verkligen älskar att jag börjar få långt hår igen! :D

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0