Dating in the dark.

Fan, han precis kolla på tvn och se att det slutade! Usch, får sätta mig och kolla på nätet.
Tycker faktist att det är riktigt kul att se, vet dock inte varför. Jag tycker inte ens om tv egentligen. Kollar ibland bara när jag inte har nåt annat för mig.

funderar på om jag ska gå och ta en dusch eller om jag ska sätta mig och titta på programmet.Kan inte bestämma mig! Fast jag duschade iofs igår kväll så jag klarar mig nog tills imorgon. Det får bli dating in the dark med en kopp te! Det har jag fan inte druckit på hur länge som helst, och jag älskar nya smaken mamma har köpt hem. Rabarber/grädd. fast ingenting slår mango/persika. Och Karamell förståss!

Oj vilka intressanta saker jag har att dra upp i bloggen..Tesmaker.. YÄÄÄ!

Aja, ska ner och göra mig en kopp, får se om jag uppdaterar senare, annars säger jag godnatt nu!

Åsikter
Postat av: Jennifer

Kollar också på Dating in the dark, jag tycker det är rätt så underhållande! :)

2010-03-16 @ 21:56:03
URL: http://jenisonlythename.blogg.se/



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0