Blää..

sitter just nu barnvakt (vilket jag hade hoppats på att slippa) och har precis ätit lite, funderar på vad fan jag ska hitta på med dom här två stressungarna som kan få dom att lugna ner sig lite? På 10 minuter har dom hunnit bråka, slängt mat i halva köket, rivit hela min säng, förstört hälften av mitt smink... Någon som vill låna ett par barn en stund? Ska ni riva ett hus så är dom väldigt bra att ha!

Hoppas att mamma möter upp Danne i stan och tar tillbaka mitt busskort, jag förstår inte hur i helvete han kan vara så dum att ta emot det när han vet att det är mitt!? Gah, jag blir så less på folk.
Varken han eller Ankan ska få komma in i lägenheten sen, det gäller ju att gömma ALLT som är värt någonting.

Aja, nu ska jag sätta på en film eller nåt så dom kanske är lugna i iaf 10 minuter. Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0