Yäää.

Jag har inte haft någon lust att blogga alls senaste tiden. Det känns som det var skit länge sen sist, men jag såg nu att det bara är två veckor sen. Jag är sämst på att hålla koll på tiden.

På fredag fyller Matte år, och vi vet väl alla vad det betyder? vavava? PARTY! (I hope so..:S)
Jag har redan köpt en cpdyr present till han som jag egentligen inte har råd med, men som jag var tvungen att köpa ändå. Och då är det väl självklart att den har hamnat på golvet på nåt jävla sätt, och någon har trampat på den. Jag hoppas verkligen att den är hel fortfarande! Men jag vill inte öppna och kolla, det känns lite fel.. Den ska ju lixom vara oöppnad när han får den, annars är det ju ingen ide?
Jag älskar födelsedagar för övrigt, inte mina egna, men andras. Jag älskar tårtor, såklart! Och att ge bort saker, jag blir så glad när jag ser folk använda saker som dom fått av MIG, dom måste väl nästan tänka på mig lite då typ?

Nu ska jag lägga mig och stirra upp i taket och önska att imorgon var idag, för nu har Matte fått för sig att han ska sova hos Adde inatt, och det betyder att jag får sova själv i våran stora jävla dubbelsäng. Jag hatar't.


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0