220610

Värdelös dag, har tråkigt som fan och måste vänta tills ankaan kommer med pengar innan jag ens kan gå ner till affärn och köpa mat. Jippie!

Har vart upp och handlat cigg iaf, John fick följa med som sällskap. Och tror ni inte på fan att vi möter R***** på vägen tillbaka? John blir helt galen och ska gå tillbaka efter honom men jag lyckades stoppa det. 
Jag förstår inte att dom låter han gå fritt ute? Såna som han ska sitta inspärrade resten av livet förfan!

Nej, skitsamma. Ska se om jag kanske kan få skjuts ner till affären sen när ankaan och dom kommer,är så jävla trött och orkar knappt sitta upp. Men jag måste iväg och handla!
Jag kan inte skriva mer nu, mitt tgbord har dampat sönder, måste fan slå på mellanslagstagenten för att den ska funka, så fatta vilket helvete det har vart att skriva det här..

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0