yeeey!

Imorgonbitti någongång kommer Matte hit och ska jobba, och han har med sig Musse :D Oj vad jag ska ha kul med den pricken! kevin är också med förståss, och det ska bli kul att träffa honom nu när det är tre månader sen sist, om inte mer :(
Han kommer säkert inte ens ihåg mig, och det skulle kännas lite smått värdelöst eftersom jag är låtsasmamma till han eller vad man ska säga...Hmm.. Låtsasmamma...det känns lite underligt faktist, har aldrig känt mig som en sådan.. och har ändå vart det i snart två år? skumt..Jag har aldrig sett mig själv som det, det är mer...ja, han är Mattes barn helt enkelt.
jag vill inte gå in och ta någon mammaroll där faktist, för jag skulle själv inte vilja att någon annan skulle försöka vara mamma till mitt barn. Det skulle kännas så sjukt, för det skulle ju vara MITT barn, och Mattes. Då ska ingen annan komma in och bestämma och ha sig?

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0