trööööött...!

hej på er! kom hem från kristinehamn för inte så längesen, var där med älskling och handlade lite och plockade upp Danne :) Matte sitter just nu borta hos Adde och knapparna på telefonen glöder snart av allt skrivande. usch vad det är drygt att inte få krypa ner breve han inatt heller. Men imorgon kan jag lova att jag ska ligga så nära honom att han får panik! =D

Idag har vart en underbar dag förresten! Har äntligen träffat Kev igen, och det var riktigt mysigt. han har blivit riktigt stor nu! Och han satt och sa att han ville bo hos Matte, och han ville att jag också skulle bo med dom :) Gullunge!
Pratade faktist med Matte om lägenhet idag, och vi funderar på att kolla i Kristinehamn lite senare. Han vill inte bo i Karlskoga eller Filipstad, och jag är inte så jättesugen på Degerfors längre.. kom på att det är jättemysigt att vara där ett par dagar, men jag tröttnar så fort! Så, förhoppningsvis blir det Kristinehamn, för det hade ingen av oss någonting emot.


Åsikter
Postat av: Jasse

När ska vi träffas igen då gumman? :)

2010-01-25 @ 18:09:08
URL: http://behindthecloud.bloggplatsen.se/



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0