Sova..

Det är någonting jag skulle vilja göra nu. Men jag kan inte somna! Matte sover redan, det har han gjort en bra stund. Och det är inte direkt jättekul att försöka titta på film när någon snarkar så högt att grannen får ont i huvudet ?

Så jag tänkte att jag sätter mig och bloggar lite ist :) Kanske blir lite tröttare då och somnar när jag lägger mig =)

Idag har jag gjort...i stort sett ingenting. Har haft så jävla ont i höften så jag har velat slå ihjäl någon. Inte bra.
Imorgon ska vi iväg och titta på hus, ska vara i filipstad vid halv 10 eller vad det var :) Det passar mig utmärkt, jag älskar Filipstad! ^.^  Det är inte stort eller så, but I love it!
Huset däremot är stort, riktigt stort, massor av rum :) Dessutom har Matte kollat lägenheter så vi får se hur allt blir nu..


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0