Sorry!

Hallo! Det har vart riktigt usel uppdatering senaste veckan, och jag skäms över det! Har inte haft varken tid eller lust att sitta vid datorn..Men nu har jag flera timmar på mig, så jag kan ju skriva ett suuperlångt inlägg för att ta igen förra veckan? Haha, nejdå. Det skulle nog varken jag själv eller ni orka med.

Men men, just nu sitter jag bara och slappar, ska nog in till stan lite senare, och så får vi se om Sonny dyker upp idag! Hoppas verkligen det, har inte träffat honom på hur länge som helst! Kan det vara nästan ett år sen?
Det är inte bara jag som längtar, Jasmine, Alexia och Kevin är som galna! Dom tjatar hål i huvudet på mig, för dom har fått för sig att jag vet när han kommer. Men han kommer bara dyka upp har han sagt. Henke är den enda som vet, för han ska väl hämta honom antar jag. Well, vi får se när han försvinner en timme och sen kommer tillbaka med Sonny i bilen.


Förresten, hade ni kul på nyår? Det kan jag lova att det hade jag! Men jag klarade mig från att vara allt för bakis dagen efter, som tur var. Matte däremot var fan full i över ett dygn, vilket blev lite smådrygt när man satt nykter brevid honom. Och jag blev så jävla förbannad på honom en sväng, men det tänker jag inte skriva om här.

Nej nu orkar jag faktist inte skriva mer, puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0