sorry!

blev inget bloggande igår, åkte iväg vid 9 på morgonen, och var borta en bra stund. Sen när jag kommit hem och sådär så skulle Matte till gullspång. Så jag tänkte vara snäll och följa med, men det kan jag lova att jag ångrar!
Henke hade glömt att tanka, men det skulle finnas soppa så vi kom dit iaf och så skulle vi tanka där.. Yeah, right.
Dessutom är det så här att några km på den vägen är typ helt öde,finns inte ett hus någonstans. Men det åker rätt mycket bilar där.
Så där står vi med soppatorsk och inte en enda jävel stannar!? Jävla fittor.
Men Matte ringde Adde och tillslut kom han, snäll som han är :)

Så vi kom hem typ vid 7 eller nåt, och redan då ville jag bara gå och lägga mig. Fyfan vilken jävla skitdag det var igår.

hoppas att idag blir bättre, och förhoppningsvis får jag mina pengar :)
Ska ner och kolla posten snart, måste ändå ta en lite längre promenad med Killer och Kelzo.
Det kommer bli skönt när vi flyttar, 16 hektar tomt.. Så det är bara att släppa hundarna lösa och vandra på. ingen kan säga någonting :)

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0