Sorry!

Dålig uppdatering, igen. Men nu är jag tillbaka, och har ärligt talat ingenting intressant att berätta.
Eller jo, jag har fått funderingar på att bli makeup-artist.  Får se hur det blir med den saken!
Har ingen aning om var jag fick den iden ifrån? Men ja, jag vill alltså bli det. Även fast jag inte gillar smink!? Det är nåt fel på mig, jag har typ fått tjejsjukan eller nåt.
Hur som helst så ska jag kolla upp lite gymnasium och sådär, efter två år på IV har jag tröttnat. Förra året missade jag ju att söka, eftersom jag hade fullt upp med annat, och jag skippade ju hotell & restaurang i karlstad för att inte flytta från Matte. Vilket kanske var en dum ide? Vi hade ju fortfarande kunna träffats. *Dumma mig*

Nu ska det iaf bli av, ska bara komma på vad fan jag ska söka till? Egentligen har jag det riktigt bra med praktiken och det som det är nu, men det är väl lika bra att plugga nu när man har chansen.

Aja, nu ska jag ut! Puss på er

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0