Sista idag

Jag är hur trött som helst, och jag ska upp tidigt imorgon med. Jag har ingen lust!
Måste dock på möte imorgon, och sen ska jag iväg och handla ytterligare lite nya saker.
Uppdaterade som sagt sminklådan idag, och har provat nya färgerna på både mig själv och min syster.
Och jag blev faktist riktigt nöjd!

Bäst av allt är ju att jag funderade på att bli tatuerare, så jag har ju det där i mig med att rita snygga grejjer, så tänk er vad jag kommer kunna göra om ett tag med penslarna!
Jag har skissat upp ett mönster som jag gärna skulle vilja testa att göra en sminkning av. Hoppas min kära syster ställer upp som försökskanin igen!
Hon blev dock riktigt nöjd och har börjat tjata om att jag ska kliva upp en timme tidigare någon morgon och sminka henne?
Haha, det lät ju verkligen som någonting jag skulle göra bara sådär..
Men det låter ju rätt lovande eftersom jag bara blir mer och mer sugen på att bli make-up artist.
Jag förstår inte var fan jag har fått den iden från, jag har aldrig någonsin brytt mig om smink tidigare. Varför i helvete kommer det nu för?


Aja, nu säger jag godnatt!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0