Nu säger jag godnatt!

Hoppas ni sover gott inatt allihop, hoppas jag somnar snart så jag får sova ett par timmar iaf innan Matte kommer hit med Musse och Kev, vet inte riktigt vilken tid han skulle komma, men jag antar att det blir innan 12 iaf. vilket betyder att han kommer väcka mig innan 12, och det betyder att det inte blir någon sovmorgon för mig.  JIPPIE?

Jag skulle verkligen behöva sova ut ordentligt, somnar alltid hur sent som helst, och jag har vart uppe väldigt tidigt en del dagar den här veckan, dock inte dom dagarna Matte har jobbat hemma. Det blir lixom att vi ligger och drar oss lite för länge och myser, och så somnar båda om. Och sen blir det bara bajs av alltihop.
Vi är bra på att passa tider :)

Jaja, jag ska sluta tjata. Vill bara säga en sak innan jag hoppar i säng;
Jagsaknardigälsklingochjaghoppasdukommerfortsåjagfårmysameddignärjagvaknar!
Älskar dig Mattias.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0