Nananana

sitter och funderar på en del saker. varför i helvete måste alla människor vara så "perfekta"? Alla ska spela duktiga, sköta sig perfekt, se bra ut heeeela tiden och allt sådär? som att en normal människa skulle sova med smink, fixat hår och finaste kläderna man äger?
Yeah, right.
Vet vissa tjejer som inte kan öppna dörren när dom inte har smink eller har gjort sig iordning, varför? kan man verkligen vara så jävla utseendefixerad?
Jag går gärna runt utan smink, i tofs och i sköna kläder, om jag inte har någonting speciellt att göra. Varför förstöra huden i ansiktet med allt jävla smink bara för att man inte vågar vara sig själv?

Jag ger upp. Alla är störda.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0