Musik,en spegel och en Marina

Vad sägs om den kombinationen? jag älskar spegeln, spegeln älskar mig. Nej, nu låter jag som en fjortis...
skitsamma, ska göra mig iordning strax, Matte och Henke kommer snart, och förhoppningsvis drar vi på en gång! är riktigt sugen på att handla lite nytt. Även om jag inte behövet nåt speciellt just nu så är det ju ändå rätt kul att köpa lite nya saker, right?
Ska kolla om jag får mina skor idag också, annars får jag fanimig damp! Skulle ha fått dem för en vecka sen. Minst.

Jag tror våran katt är på smällen igen. Hon är stor som ett hus, och har blivit riktigt mysig. Fan.

Nu är det bäst att jag börjar, sitter osminkad i en tröja bara. Hej

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0