Lördag!

Godmorgon allihop, sovit gott? Jag har! har nog aldrig sovit så skönt förut, och jag är hur pigg och glad som helst! :)
Funderar på att ta en promenad med Kelzo till affären, är lite småsugen på lakrits. Jag är dock inte så säker på om jag verkligen vill det, det är ca -23 grader ute.. Men vi får se, har ingen lust att sitta inne hela dagen!
Blev lite irriterad när jag satte mig vid min brors dator och kollade in bloggen, den ser ju helt annorlunda ut, och texten är ju hur stor som helst! Får ta och ändra på det senare.

Jag har bestämt mig för att sluta röka också, ska inte köpa ett enda paket till. (Kommer förmodligen ta någon av Matte eller mamma bara för att inte bli galen)
Har även bestämt att jag ska spara alla pengarna jag får nu, och sen tänkte jag dra utomlands i sommar! Någon som har nåt tips på ett mysigt ställe?
Är rätt sugen på att dra till Miami med favoritJohan, men han har ju inte hört av sig och sagt om det blir nåt i år..
Förra året blev det inget, blev flytt och massa saker.. Men jag hoppas verkligen på i sommar!
JOHAN HÖR AV DIG! :(

Nej nu ska jag fortsätta med mitt, och sen blir det ändring på bloggen! Puss på er

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0