Hej!

Hann inte skriva mer igår, var till degerfors med Matte och skulle kolla lägenhet, men snubben dök aldrig upp?
Sen åkte vi till svärmor och var där en stund innan Kevin skulle hem till sin mamma, och när vi väl lämnat åkte vi till karlskoga och hämtade ett släp och handlade lite. Blev bara nytt balsam,en roll-on och lite gott till kvällen.
Blev dock ingen myskväll igår, vi somnade hur fort som helst och varken jag eller Matte ville ha chips, haha.

Ska iväg och handla sen igen när Matte och Henke kommer hem. Fast det kommer ju ta ett tag...
Har vart duktigt idag och vart ut och jobbat, Filip var själv här så jag tyckte att jag kunde hjälpa honom lite. Och precis när vi skulle börja så kom ju Jimmy såklart! Så jag gick in eftersom jag inte har någon jacka, Ankan hade snott den till skolan idag igen.
Så det måste jag kolla efter idag, måste verkligen ha en ny jacka.
Vet inte vad med jag ska köpa, finns typ ingenting jag behöver just nu. Men när jag får pengar nästa gång ska jag iväg och köpa ett par nya tröjor :)

Aja, ska kolla efter ett par grejer, puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0