Godmorgon!

Idag lyckades jag faktist vara uppe vid nio redan! Har suttit och glott lite på tv och ska ut strax. Eftersom jag har vart ut på kvällarna och fixat senaste dagarna så känner jag att jag är värd en slapp morgon.
Missade ju dock jobbet igår, men det tar jag igen idag :)

Finns inte så mycket att göra idag, men någonting kan man ju alltid hitta på.
Sitter och försöker få tag i Danne just nu, jag måste prata med Foppa för att Danne ska få ta med sig mitt nya busskort och grejer.

Pratade med polisen nyss också, om ett bråk i Mars!? Någon Tina har tydligen ljugit ihop värsta historien om att jag har slagit ut tänder på henne och knäat henne och massa sjuka saker? Det enda jag gjorde var att ta tag i henne och fråga vad fan hon höll på med..

Åsikter
Postat av: Madicken

Precis det jag tänkte!

2010-01-12 @ 16:54:04
URL: http://conler.blogg.se/



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0