Blää..

Jag får damp snart, har suttit och tankat hem en jävla massa program och grejer, bara för att Matte är så smart att han skaffar lösenord på datorn på fyllan.. Hoppas verkligen att det funkar nu, det blev nåt fel så jag måste tanka hem samma program igen. Hoppas bara att det inte är nåt krångligt jävla lösenord då OPHcrack inte hittar såna.. Det känns som jag har testat allt nu. Tänker bara testa en annan sak om det inte funkar nu, sen lägger jag ner. Det är han som har fixat lösenordet, då får han fanimig ta bort det själv också.
Händer inte så mycket just nu, glor runt lite på nätet och läser en jävla massa bloggar medans jag väntar. Ska snart ner och äta någonting, har inte ätit nåt på hela dagen. Men konstigt nog är jag faktist inte hungrig.. Men jag måste väl käka någonting. Annars vet jag någon som blir arg på mig :(

Hörs sen! Puss

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0