Bara för att

Jag kom på en grej, jag har ju inte berättat att jag har färgat håret! (för det har jag inte va?)
väldigt intressant va? Från röd/brunt till mörkbrunt! Det är mycket snyggare än innan, och jag är helnöjd :)

Det här är en fruktansvärt onödig dag. Jag har inte gjort ett skit, bara suttit och tyckt synd om mig själv, för det är faktist synd om mig. Jag vill inte bli sjuk! Dessutom är min söta lilla vovve hur tråkig som helst, och vill bara ligga i sängen och stirra. Kul? inte ett dugg. Vill ta en långpromenad med honom, men jag tror faktist inte ens att han skulle orka ur sängen just nu.


Mamma funderar på att tvinga med mig till sthlm snart också, till moster.
Visst skulle det vara kul att träffa henne och alla andra, och kanske Tessans lilla bebis?
Men VAFAN, stockholm!? kom igen, jag hatar det stället mer än allt på denna jord. Stress, panik, stress, panik.
Nejtack, jag föredrar faktist det här stället, vad det nu ska kallas? Räknas kristinehamn som en stad? Det borde det inte göra. Eller jo, kanske.
Äsch, jag vill flytta till Degerfors, efter att ha tillbringat väldigt mycket tid där med min älskling (eftersom han bodde där, och snart gör det igen) så har jag verkligen fastnat för det. bolaget finns, det finns mataffärer, klädaffärer, massooor av pizzerior med goda sallader, och även massa annat skit. Allt man behöver finns. Och det är nära till Karlskoga, ett till ställe som jag verkligen tycker om. Men jag är aldrig där längre. Vilket är synd.

jag vill flytta till Karlskoga, jag ska kolla med Matte om han vill flytta dit med mig. Det tror jag inte, men det är värt ett försök.

Nu är det här långt, så jag skiter i att skriva mer. Det är bara ännu ett onödigt inlägg ändå.

Åsikter
Postat av: Hannah

Jo, kom till Stockholm! Det skulle vara skoj! :)

2010-01-24 @ 00:06:21
URL: http://fearofsleep.blogg.se/
Postat av: Marina

Visst skulle det, men jag hatar all stress, ni är ju inte kloka förfan :D

Men vi får se, har du tid för lilla mig då?

2010-01-24 @ 00:54:13
URL: http://somethingsareforever.blogg.se/



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0