äntligen!

Pillat med bloggen halva natten, och nu är jag faktist riktigt nöjd, ska bara fixa lite i menyn och sådär, sen är jag nöjd! nu ser man iaf vad det står...
Det är konstigt, jag har haft massa grejer på min blogg, jag har haft olika färger och jag har haft fasta bakgrunder..Men när han är vit och enkel är jag nöjd..haha

Jag hoppas ni har sovit lika bra som jag inatt, ville verkligen inte vakna. Men idag kommer älskling hem, så jag lär ju sova ännu bättre inatt :)
satte på en film igårkväll, och jag hann inte ens se tre minuter innan jag snarka.. Fyfan vad skönt!
Imorgon är det dags att jobba igen, så halv 8 ska jag vara ute, vilket inte är någonting jag direkt ser fram emot.

Nu ska jag fixa lite annat och sen ska jag elda och göra mat till Kevin! Puss på er

Åsikter
Postat av: Jasse

riktigt snyggt vart de!!! :D

2010-01-10 @ 14:02:14
URL: http://behindthecloud.bloggplatsen.se/
Postat av: Marina

Tack :D Är för en gångs skull nöjd själv ^^

2010-01-10 @ 14:16:11
URL: http://somethingsareforever.blogg.se/



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0